Aeterna Noctis - Exclusive Wallpapers
Decorate your computer and mobile screen with these exclusive Aeterna Noctis wallpapers in 4k quality. These designs have been hand-drawn by the game's art team for the most loyal followers of the Darkness.
What you find here are scenes, paintings, and images in 4K quality of the art of the game. Get the "Exclusive Wallpapers" DLC and personalize your screens with this awesome art of Aeterna Noctis. Your wallpaper has never looked so spectacular... The King of Darkness will be very proud of you!