Demo Aeterna Noctis – Exclusive Wallpapers
Udekoruj swój komputer i ekran urządzenia mobilnego dostępnymi tylko tutaj tapetami Aeterna Noctis w jakości 4K. Projekty te zostały ręcznie narysowane przez zespół artystyczny gry dla najbardziej lojalnych wyznawców Ciemności.
Znajdziesz tu scenerie, obrazy i wizerunki w jakości 4K, utrzymane w artystycznej stylistyce gry. Zdobądź dodatek Exclusive Wallpapers DLC i spersonalizuj swój ekran z pomocą niesamowitej grafiki Aeterna Noctis. Twoja tapeta nigdy nie wyglądała tak spektakularnie... Król Ciemności (King of Darkness) będzie z Ciebie dumny!