Aeterna Noctis - Özel Duvar Kâğıtları
4K kalitesindeki bu özel Aeterna Noctis duvar kâğıtları ile bilgisayarını ve mobil ekranını süsle. Bu tasarımlar, Karanlığın en sadık takipçileri için oyunun sanat ekibi tarafından elle çizilmiştir.
Burada göreceklerin, oyunun 4K kalitesindeki manzaralarını, resimlerini ve görüntülerini içermektedir. "Özel Duvar Kâğıtları" DLC'sini al ve ekranlarını bu harika Aeterna Noctis sanatıyla kişiselleştir. Duvar kâğıtların hiç bu kadar güzel gözükmemişti... Karanlığın Kralı seninle gurur duyacak!