Aeterna Noctis - Official Soundtrack
The official Aeterna Noctis soundtrack includes each music track on the game in high quality, and features more than 40 unique tracks, each with its own unique style. Transport yourself to the world of Aeterna, revive the battles you fought and visualize the beautiful landscapes in which you accompanied the King of darkness with the soundtrack of the game.
The official Aeterna Noctis soundtrack in high quality. 46 unique epic music tracks from the game.