Aeterna Noctis – Official Soundtrack
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do Aeterna Noctis zawiera każdą ścieżkę muzyczną z gry w wysokiej jakości oraz ponad 40 unikalnych utworów, z których każdy posiada swój własny, niepowtarzalny styl. Przenieś się do świata Aeterny, przeżyj raz jeszcze stoczone bitwy i przypomnij sobie piękne krajobrazy przemierzane wraz z Królem Ciemności (King of Darkness) dzięki ścieżce dźwiękowej z gry.
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do Aeterna Noctis w wysokiej jakości. Ponad 40 unikatowych, niesamowitych utworów muzycznych z gry.