Aeterna Noctis - Resmî Oyun Müzikleri
Resmî Aeterna Noctis oyun müzikleri, oyundaki her bir müziği yüksek kalitede sunar ve her biri kendine özgü bir tarza sahip 40'tan fazla benzersiz parça içerir. Kendini Aeterna dünyasına ışınla, yer aldığın savaşları hafızanda canlandır ve oyunun müzikleriyle Karanlığın Kralı'na eşlik ettiğini güzel manzaraları aklına getir.
Yüksek kaliteli resmî Aeterna Noctis oyun müzikleri. Oyunda bulunan benzersiz 40'tan fazla destansı parça.