Afterparty
Afterparty oyununda daha yeni ölmüş olan ve birdenbire kendilerini cehennemde ebedi bir hayata başlarken bulan iki yakın arkadaş Milo ve Lola olacaksın. Ama bir kaçamak noktası var: İblis’ten daha çok iç, o da sana Dünya’ya yeniden giriş şansı bahşetsin.
Verdiğin her bir karara göre hikayeyi ve ilişkilerini değiştiren zeki sohbet sistemi ile Milo ve Lola’yı kontrol et. Geceleri meydana gelen vahşi olaylar boyunca kişiliklerindeki acayiplikleri ve sisli geçmişlerini ortaya çıkar.