Afterschool: Reel Danger
Afterschool: Reel Danger, kısmen hikaye anlatımlı, sürekli oynanabilen 2 boyutlu bir roguelite aksiyon oyunudur. Okuldan sonra başlayan bu macerada, üç oynanabilir karakterden birini seçin ve bitmek bilmeyen düşman dalgalarından kurtulmaya çalışın.
🎯 3 farklı oynanabilir karakter – Her birinin kendine özgü yetenekleri ve oyun tarzı var.
♾ Sonsuz Düşman Dalgaları – Her yönden gelen tehditlerle yüzleşmek için reflekslerinizi zorlayın.
🎨 Retro Piksel Grafikler ve Atmosferik Müzik – Nostalji ve modern aksiyonun bir karışımı.