Against All Odds
Water's cut. Rent's due. Jobs, scarce. Time to get rich. Enter the Slaughter League & win against all odds in supremely lethal races. Platforming meets slaughter in this casual racing game designed for players looking for a new experience - or wind down with blood & guts galore!
Join our Discord (Új lapon nyílik meg) to participate in exclusive events, chat with the devs, and learn about upcoming features!
Welcome to Slaughter League, the next global sports phenomenon. Pit yourself against incinerating flamethrowers, electrifying tesla coils, and of course, those good old-fashioned mutilating buzzsaws using a blend of decisive parkour platforming, all the while being hilariously narrated by our announcers.