Against the Storm – Keepers of the Stone
Walka z Nawałnicami w Against the Storm nadal trwa, a dodatek „Keepers of the Stone” wprowadza nowy grywalny gatunek, dwa nowe biomy, nowe budynki, oraz nowe rozkazy, zagrożenia i ekscytujące nowe możliwości dla każdego Namiestnika gotowego podjąć wyzwanie.
Odkryj nowy biom, Nadmostki Zagajnik, w którym każdą osadę zaczynasz nad wodą, z dala od królewskich wysłanników i pomocy, jaką mogą ci zapewnić. Zamiast tego musisz polegać na Porcie Łazików – nowym, unikalnym dla tego biomu budynku, który pozwoli ci wysyłać ekspedycje w poszukiwaniu skarbów zatopionych w okolicznych wodach. Port oferuje nowy sposób pozyskiwania planów budynków, a każda ekspedycja wymaga zapasów żywności zarówno dla Łazika Wodnego, jak i jego jeźdźca – im więcej jesteś skłonny zainwestować, tym lepsze mogą być twoje potencjalne znaleziska.
Staw czoła nowemu biomowi, Popielatemu Borowi, który został zniszczony przez wyzysk przemysłowy i Nawałnice. Te jałowe ziemie mieszczą teraz rzadkie odłamki Piorunoplagi (Thunderblight Shards) – nasycone energią błyskawic kryształy, które są wydobywane wielkim nakładem sił i niezbędne do tworzenia Kamieni Węgielnych przy pomocy wyjątkowego budynku Popielatego Boru – kuźni kamieni węgielnych (Cornerstone Forge). Masz ograniczoną liczbę szans na stworzenie własnych Kamieni Węgielnych, więc musisz podejmować strategiczne decyzje dotyczące warunków i nagród. Możesz też zdecydować się na przyjęcie kar w celu wzmocnienia płynących z nich korzyści.
Do drzewka ulepszeń w Gorejącym Mieście dodano nowe nagrody zapewniające korzyści nowemu grywalnemu gatunkowi – Żabom, a także 3 nowe legendarne Kamienie Węgielne, 1 nowy epicki Kamień Węgielny, 3 nowe rzadkie Atuty oraz 5 nowych Niezwykłych Atutów.
Zmierz się z 12 nowymi rozkazami, które odzwierciedlają naturę Żab i ich możliwości, zmuszając Namiestników do ulepszania domów, zwiększania populacji Żab, zaspokajania specyficznych potrzeb, lub wykorzystywania ich wyjątkowych mocnych stron w inny sposób.
Ciesz się nową ścieżką dźwiękową składającą się z aż 28 nowych utworów, które wiernie oddają niebezpieczeństwa i możliwości Nadmorskiego Zagajnika i Popielatego Boru.