Against The Storm- Royal Woodlands Demo
Play the new demo of the roguelite city builder set in a fantasy world where it never stops raining. Build settlements in the Royal Woodlands area of the World Map and get a sneak peek of the game's extensive replayability.
In this demo, you're going to learn the basics of the game and build settlements in Royal Woodlands - one of the game's three biomes. Upgrade the Smouldering City up to the fourth level and test different strategies with a limited selection of building blueprints and perks.