Agatha Christie - Hercule Poirot: The London Case
Błyskotliwi pracownicy studia Blazing Griffin, laureata nagrody BAFTA Scotland, zabiorą nas w 2023 roku na nową przygodę ze słynnym detektywem, Herkulesem Poirotem, który udaje się do Londynu z pozornie prostą misją dostarczenia na wystawę obrazu, który niestety zostanie skradziony podczas ceremonii otwarcia.
Po raz pierwszy gracze podczas rozwiązywania zagadki będą mieli okazję współpracować z Hastingsem, znanym z książki pomocnikiem Poirota. Poznaj nową lokalizację, przygodę i partnera w kolejnym ekscytującym rozdziale młodzieńczych młodego Herkulesa Poirota.
W tej przygodowej grze detektywistycznej wcielisz się w rolę słynnego detektywa Herkulesa Poirota, który na zlecenie Lloyd's of London ma zapewnić transport, ochronę i sprzedaż cennego obrazu „Maria Magdalena”. Obraz ma być główną atrakcją nowej wystawy w londyńskim muzeum, na której znajdą się inne dzieła sztuki religijnej wypożyczone z Brukseli.
Twój kolega, Hastings, pracujący dla Lloyd's of London pomoże Ci w załatwieniu ubezpieczenia dzieł sztuki i sprzedaży obrazu. Po przybyciu do muzeum spotkasz nowego właściciela obrazu, Mortimera Ailswortha, oraz kustosza muzeum, Evelyn Warbeck. Przy pomocy dostępnych zasobów sprawdź zabezpieczenia i chroń obraz przed potencjalnymi zagrożeniami.
Tydzień później odbędzie się gala przedpremierowa, na której pojawią się główni bohaterowie. Jednak sprawy przybierają nieoczekiwany obrót, gdy obraz zostaje skradziony na oczach wszystkich. Dzięki swoim niewątpliwym umiejętnościom detektywistycznym musisz odkryć prawdę i znaleźć złodzieja.