Agatha Christie - Hercule Poirot: The London Case
Ünlü detektif Hercule Pairot görünüşte basit bir iş olan bir sergiye resim teslimi için Londra'ya gider fakat ne yazık ki resim, büyük açılış sırasında çalınır. BAFTA Scotland ödüllü stüdyo, Blazing Griffin'in parlak zihinlerinin hazırladığı yeni maceraya 2023'te hazır olun.
Oyuncular, yepyeni bir gizemin perdesini aralarken, ilk kez, Pairot'nun kitaplarda çok iyi tanınan yardımcısı Hastings ile birlikte çalışma şansına sahip olacaklar. Hercule Pairot'nun gençliğinde geçen bu heyecan verici yeni bölümde; yepyeni bir ortakla, yepyeni bir yerde, yepyeni bir macera yaşayın.
Bu detektiflik macera oyununda; çok değerli bir resim olan Mary Magdalene'nin taşınması, korunması ve satışı için Lloyd's of London ile birlikte çalışan ünlü detektif Hercule Pairot'nun yerine geçeceksiniz. Bu resim, Brüksel'den ödünç alınan daha birçok farklı dini sanat eserinin de sergilendiği Londra Müzesi'ndeki yeni bir serginin gözde parçası olacak.
Lloyd's of London'ın bir çalışanı olan iş arkadaşınız Hastings, sanat eserlerinin sigortası ve resmin satışı konusunda size yardım edecek. Müzeye vardığınızda resmin yeni sahibi Mortimer Ailsworth ve müze müdürü Evelyn Warbeck ile karşılaşacaksınız. Güvenliği incelemek ve resmi olası tüm tehditlerden korumak için size sunulan kaynakları kullanın.
Bir hafta sonra tüm ana karakterlerin de katılacağı bir ön gala düzenlenecek. Fakat resim herkesin gözü önünde çalınınca işler sarpa saracak. Keskin detektiflik yetenekleriniz, gerçeği ortaya çıkarmada ve bu hırsızlığın arkasındaki suçluyu bulmada işinize yarayacak.