Agatha Christie - Morderstwo w Orient Expressie
Wejdź na pokład legendarnego Orient Expressu i stań się jednym z najsłynniejszych detektywów, gdy staje on do wyścigu z czasem, aby zdemaskować mordercę.
Odkryj zmodernizowaną i odnowioną wersję klasyka napisanego przez Agathę Christie. Osadzona w 2023 roku gra Morderstwo w Orient Expressie ożywia klasyczną opowieść w sposób, który zaskoczy nawet jej najbardziej oddanych fanów. Dzięki zupełnie nowym elementom dodanym do oryginalnej historii, doświadczysz tajemnicy i napięcia jak nigdy dotąd i odkryjesz na nowo jedną z najsłynniejszych spraw Herkulesa Poirota.
Na pokładzie Orient Expressu zostaje popełnione przestępstwo. Podczas swojej podróży Herkules Poirot jest otoczony przez grupę postaci, z których każda jest podejrzana, każda ma własne sekrety i motywacje. Spróbuje on wyjaśnić morderstwo, które właśnie miało miejsce.
Niezależnie od tego, czy jesteś fanem kultowej książki lub filmów, miłośnikiem zagadek kryminalnych, czy po prostu szukasz ekscytującej przygody, w tej nowej propozycji każdy znajdzie coś dla siebie. Wejdź więc na pokład Orient Expressu i rozpocznij podróż!
Przygotuj się na wielkie zwroty akcji, które utrzymają cię w napięciu do samego końca. „Morderstwo w Orient Expressie” słynie z jednego z najlepszych zwrotów akcji w historii literatury.
Odkryj na nowo Morderstwo w Orient Expressie, dostosowane do nowoczesnych standardów 2023 roku dzięki wiernej, ale rozszerzonej adaptacji, która wprowadza nową postać o imieniu Joanna Locke. Wcielenie się w prywatnego detektywa pozwala poprowadzić drugie śledztwo podczas grywalnych retrospekcji w Stanach Zjednoczonych.
Wejdź do umysłu Herkulesa Poirota, aby odkryć jego mapy myśli i dokonywać tam swoich dedukcji. Dodaje to do rozgrywki dodatkową głębię.
Wciel się w rolę Poirota i Joanny, aby rozwiązywać zagadki, dokonywać dedukcji i odkryć prawdę o morderstwie. Gra dzieje się w perspektywie trzeciej osobie, dzięki czemu możesz sprawdzać poszczególne miejsca zdarzeń, rozmawiać ze wszystkimi postaciami i skonfrontować się z nimi.