Agatha Christie - Doğu Ekspresinde Cinayet
Agatha Christie’nin klasik hikâyesinin modernize edilmiş ve yeniden gözden geçirilmiş versiyonunu deneyimleyin. 2023 yılında geçen Doğu Ekspresinde Cinayet, orijinal olay örgüsünü en büyük hayranlarını bile çok şaşırtacak şekilde hayata geçiriyor. Orijinal hikâyeye eklenen yepyeni ögelerle, gizem ve gerilimi bambaşka bir şekilde deneyimleyin ve ünlü dedektif Hercule Poirot’nun en büyük vakalarından birini yeniden keşfedin.
Doğu Ekspresi’nde bir cinayet işlenir. Bu yolculuk sırasında Hercule Poirot, her biri kendi sırları ve motivasyonları olan bir grup karakterle çevrilidir ve az önce gerçekleşen cinayeti aydınlatmaya çalışacaktır.
Joanna Locke adlı yeni bir karakteri tanıtan, sadık ancak kapsamlı şekilde 2023 yılına uyarlanan Doğu Ekspresinde Cinayet’i yeniden keşfedin. Özel dedektifin bulunması, Amerika Birleşik Devletleri’nde oynanabilir geçmişe dönüşler sırasında paralel olarak ikinci bir soruşturmaya liderlik etmenizi sağlar.
Zihin haritalarını keşfetmek ve bunlardan çıkarımlar yapmak için Hercule Poirot’nun kafasının içine girin, bu da oyuna ekstra bir derinlik katar.
Bölümleri incelerken ve tüm kahramanlarla konuşup onlarla yüzleşirken üçüncü şahıs olarak bulmacaları çözmek ve cinayetin ardındaki gerçeği ortaya çıkarmak amacıyla çıkarımlar yapmak için Poirot ve Joanna rollerini üstlenin.