Agatha Christie - Doğu Ekspresinde Cinayet - Deluxe Edition
Efsanevi Doğu Ekspresi’ne binin ve katilin maskesini düşürmek için zamana karşı bir yarışta gelmiş geçmiş en ünlü dedektifin kostümünü giymeye hazırlanın.