Age of History 3
Tag på en episk rejse med Age of History 3, der fører dig gennem menneskehedens store tidslinje.
Tag på en episk rejse med Age of History 3, der fører dig gennem menneskehedens store tidslinje. Fra Civilisationens Tidsalder til fremtidens fjerne riger kan du spille som forskellige civilisationer, der spænder fra dominerende imperier til små stammer.
Udvikl dig gennem teknologitræet for at låse op for bedre bygninger og stærkere enheder, der forbedrer din civilisation. Hvert teknologisk gennembrud åbner nye muligheder og afspejler udviklingen og væksten af din civilisation gennem historien.
Med mere end 63 unikke enhedstyper har du et stort udvalg af hærsammensætninger at vælge imellem, hvilket giver en bred vifte af strategiske muligheder.
Mandskab repræsenterer bestanden af personer, der er egnet til militærtjeneste i en civilisation. Det er en kritisk ressource, der bruges til at rekruttere nye tropper og forstærke eksisterende hære, og det udtrykker civilisationens evne til at føre krig og forsvare sig selv.
Da mandskab gendannes over tid, skal spillerne planlægge deres militære kampagner under hensyntagen til deres nuværende og fremtidige mandskab.