Age of History 3
Wyrusz na epicką podróż z Age of History 3, która poprowadzi cię przez rozległą oś czasu historii ludzkości.
Wyrusz w niesamowitą podróż z Age of History 3, która poprowadzi Cię przez rozległą oś czasu historii ludzkości. Od epoki cywilizacji po krainy dalekiej przyszłości, graj różnymi cywilizacjami, od dominujących imperiów po małe plemiona.
Postępuj w drzewie technologicznym, aby odblokować lepsze budynki i silniejsze jednostki, doskonaląc swoją Cywilizację. Każdy przełom technologiczny otwiera nowe możliwości, odzwierciedlając ewolucję i rozwój twojej Cywilizacji przez Historię.
Dzięki ponad 63 dostępnym unikalnym typom jednostek masz do wyboru szeroką gamę kompozycji armii, oferujących różnorodny zakres opcji strategicznych.
Ponieważ siła robocza odnawia się z czasem, gracze muszą planować swoje kampanie wojskowe, biorąc pod uwagę bieżącą i przyszłą dostępność siły roboczej.