Age of Wonders 4: Archon Prophecy
Age of Wonders 4: Archon Prophecy genişletmesiyle ışığın güçlerinin komutasını al. Urrath'ın yozlaşmış güçlerine karşı saldırıya geçen semavi Archon'lara katıl. Kâhinlere danış, krallıkların kaderlerini şekillendiren gizli kehanetlere dair ipuçları edin ve kendi kaderinin efendisi hâline gel. Yeni bir kültür, hikâye içeriği ve toplum özellikleri içerir.
Architect'lerin yardımıyla imparatorluğunu inşa et. Kentlerinde devasa, sihirli kanıtlar inşa et ve bunları seçeceğin tarafa adayarak ekonomini güçlendir ve güçlü bonusları aç. Etki alanını şekillendir ve ideolojini tüm dünyaya yay.
Ancients: Tarihin derinliklerinden ve başka, çok daha kötü yerlerden gelen solmuş, çarpık varlıklar.
Rings of Emnora: Urrath'a karşı verilen sonsuz savaşta yardım aramak için Archon'ların kalesi olan gizli Emnora krallığına giriş yap.
Cliffs of Sordünn: Sordünn Kıyılarında demir at ve Umbral Abyss'in sonu gelmez dehşetlerinin kucağına düşmüş kadim bir diyarı keşfet. Bu diyarı Urrath'ın pençesinden kurtar ve ışık ile karanlık arasındaki savaşı şekillendirecek bir Kehanet'i yerine getir.
Archon'un Büyü Kitabı: Semavi müttefikler çağır ve birimlerini Archon'ların saflarına yükselt.
Battlesaint'in gücü ile ilahi çağrıya yanıt ver. İster kutsal bir destek birimi olarak inananlara yol göster ister kendini feda eden bir kahramanın yiğitliğine sahip bir tank olarak oyna, Battlesaint ile erdemin güce, fedakârlığın ise zafere dönüşecek.