Age of Wonders 4: Dragon Dawn
Embrace the power of the Ancient Dragon Lords, in the Age of Wonders 4: Dragon Dawn Content Pack. New features about dragons, for dragons, possibly by dragons will bring your magical ambitions to an entirely new scale! From your Dragon Throne, forge empires inhabited by reptilian minions, use draconic magic that focuses on evolving your people, and for the first time, play as a Dragon Ruler and set the realms ablaze!
Dragon Rulers, a distinct new leader type, customizable from snout to tail, with unique new skills, equipment, transformations, and associated events!
Tome of Dragons, adding spells to summon dragons, wield the power of dragons, and become dragons!
The Ashen War, a new realm option where six mighty elder dragons are locked in conflict - choose your allies carefully and tip the scales towards your own victory!