Age of Wonders 4: Dragon Dawn
Age of Wonders 4: Dragon Dawn İçerik Paketi ile Kadim Ejderha Lortlarının gücünü benimse. Ejderhalarla ilgili, ejderhalar için ve belki de ejderhalar tarafından hazırlanan yeni özellikler, sihirli hedeflerini bambaşka bir boyuta taşıyacak! Ejderha Tahtından, sürüngen kölelerin yaşadığı imparatorluklar kur, halkını geliştirmeye odaklanan ejderha büyüsü kullan ve ilk kez, Ejderha Hükümdar olarak oyna ve diyarları ateşe ver!
Altı kadim ve görkemli ejderhanın birbiriyle savaştığı yeni bir diyar seçeneği olan Ashen Savaşı. Müttefiklerini dikkatlice seç ve zafere giden yolu aç!