Age of Wonders 4: Eldritch Realms
Podbij umbralną otchłań w rozszerzeniu Age of Wonders 4: Eldritch Realms . Siej postrach wśród wrogów jako przedwieczny władca, władaj nowymi, potężnymi księgami magii, przetrwaj zmieniające świat globalne wydarzenia i poprowadź swój lud przeciw mrokowi, zanim ten pochłonie krainy.
Nowa warstwa mapy: umbralna otchłań . Mroczna kraina spaczenia i strachu zagraża światu śmiertelników. Obejmuje nowe mapy do walki taktycznej, tuzin wyjątkowych lokalizacji do odkrycia i wykorzystania oraz nowe niezależne frakcje z umbralnych siedlisk zamieszkałych przez umbralne demony. Ci mieszkańcy otchłani to spaczone stworzenia, których celem jest zniszczenie światła i przejęcie innych krain. Otchłań zadaje obrażenia jednostkom, które do niej wkroczą, jednak możesz zyskać niewrażliwość, kupując nieznaczną transformację umbralnego ciała w umbralnych siedliskach.
Nowy rodzaj władcy: przedwieczni władcy, pradawne istoty o straszliwej mocy, zostali spaczeni przez umbralną otchłań i dysponują wyjątkową zdolnością rzucania zaklęć niewolniczych . Obierz własną ścieżkę jako przedwieczny władca i zdecyduj, czy chcesz zdominować wrogów, manipulować ciałem lub posługiwać się dziką, chaotyczną magią.
2 nowe krainy fabularne: Wróć do Athly i broń jej podczas epickiej bitwy, od której będą zależeć losy świata.
System zdarzeń kosmicznych: ta całkowicie nowa klasa wydarzeń globalnych zapewni ekscytujące i nieprzewidywalne efekty. Zdarzenia obejmują 4 miniwydarzenia kryzysowe zwane żniwami sezonów , które obejmują unikalne mapy taktyczne, jednostki i mechaniki. Ukończenie tych wydarzeń umożliwi przemienienie jednego z twoich bohaterów w jego własną zarazę.