Age of Wonders 4: Empires and Ashes
Wykuj potężne bronie, łącząc magię i stal w rozszerzeniu do Age of Wonders 4: Empires and Ashes. Siej spustoszenie w krainach godirów dzięki brutalnej kulturze Rozpruwaczy oraz oblegaj miasta za pomocą dział i maszyn wojennych. Osiągaj zwycięstwo na nowy sposób, odblokowując tajemnice Pieczęci Mocy i podbijając Morze Astralne!