Age of Wonders 4: Expansion Pass 2
Achieve perfection in battle with the Age of Wonders 4: Ways of War content pack. Embrace the Oathsworn culture and devote yourself to their warrior's code. Deploy disciplined monks and shadowy assassins. Investigate mysterious happenings that see your fellow Godir replaced by demons and dragons. Lead two new forms for your factions: the hulking Ogrekin or the strong Simians. This content pack contains a new culture, new tomes, new wildlife units and a new type of narrative event chain.
Restore the Elder Giants to their rightful place as masters of the Astral Sea, in the Age of Wonders 4: Giant Kings Expansion. Explore the ruins of their fallen empire, seek out forgotten crystal magic to empower your armies, and delve for forgotten treasures deep beneath the earth. Contains a new giant ruler type, dwelling and hand crafted regions to explore.
Take command of the forces of light, in the Age of Wonders 4: Archon Prophecy Expansion. Join the celestial Archons as they strike back against Urrath’s corrupt forces. Consult the oracles and glimpse the hidden prophecies that shape the fates of the realms, and become the master of your own destiny. Contains a new culture, story content and prophecy events.