Age of Wonders 4: Expansion Pass 2
Osiągnij doskonałość w walce dzięki pakietowi treści Age of Wonders 4: Ways of War. Poznaj kulturę Zaprzysiężonych i przyjmij jej kodeks wojownika. Wyślij do boju zdyscyplinowanych mnichów i spowitych cieniem zabójców. Zbadaj tajemnicze wydarzenia, na skutek których Twoi wierni godirowie są zastępowani przez smoki i demony. Poprowadź dwie nowe formy frakcji: potężne Czorty i mocarnych Małpiatych. Ten pakiet treści zawiera nową kulturę, nowe księgi, nowe jednostki dzikiej przyrody i nowy rodzaj fabularnego łańcucha zdarzeń.
Przywróć prastarym olbrzymom należne im miano mistrzów Morza Astralnego w rozszerzeniu Age of Wonders 4: Giant Kings. Zbadaj ruiny ich upadłego imperium, odnajdź zapomnianą kryształową magię, aby wzmocnić swoje armie, i spenetruj głębokie podziemia w poszukiwaniu zapomnianych skarbów. Zawiera nowy typ władcy olbrzymów, osadę i ręcznie opracowane regiony do eksploracji.
Przejmij kontrolę nad siłami światła w rozszerzeniu Age of Wonders 4: Archon Prophecy. Dołącz do niebiańskich archontów podczas kontrataku na spaczone siły Urratha. Zasięgnij porady u wyroczni, poznaj ukryte przepowiednie, które kształtują losy krain, i zapanuj nad swoim przeznaczeniem. Zawiera nową kulturę, zawartość fabularną i wydarzenia związane z przepowiedniami.