Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Set sail into the depths of eternity with the Cosmic Wanderer pack! This pack is available instantly when purchasing Expansion Pass 3* and includes unique items you will need for your journey into the hidden reaches of the Astral Sea!
Embrace the night and command legions of the damned in Age of Wonders 4: Thrones of Blood. Rise as a powerful vampire ruler, build your dark empire in the shadows, and wield ancient blood magic to dominate the realms. Explore the Sunless Lands where rivers of blood flow, and forge pacts with creatures of the night to ensure your eternal reign. Contains a vampire ruler type, new tomes and wildlife units, and a new story realm that explores the origins of the Elder Vampires.
Forge a mighty realm from the ashes in Age of Wonders 4: Rise from Ruin. Contains a new culture, form, wildlife and magical tomes, as well as new environmental challenges and locations to conquer and explore.
New Culture: Become the Nomads, masters of mobility on the battlefield and world alike, carrying entire cities across the realm in relentless pursuit of conquest and power.
New Form: Lead the nation of Harefolk, survivors who outran the apocalypse itself. They thrive where others fall, turning agility and cunning into the ultimate weapons of survival.
Endure the Devouring Winds with the Echoes of the Fracturing realm trait, where a world-spanning crisis turns every spell into a risk.
New Narrative content: Uncover the Fated Regions scattered across the realm — the Withered Worlds left behind by ambitious Archmages who once sought the power of the Well of Creation.
New Wildlife and Units: 6 fractured creatures who became unrecognizable after surviving the calamity and deadly monsters of the desert: Sand Worm and Sand Scorpion.
So much more, from new wildlife to new music, new mounts, new realm templates, an interface skin, and beyond!
Unravel the Hidden Powers of the Cosmos in Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Follow the footsteps of Athla’s renowned Wizard Kings. Discover the secret arts they learnt and face the perils left in their wake as they ventured through the most infamous Worlds of the Astral Sea. Contains new story realms, narrative content, tomes, and wildlife units.