Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Sæt sejl mod evigheden med Cosmic Wanderer-pakken! Denne pakke bliver tilgængelig øjeblikkeligt, når du køber Expansion Pass 3*, og indeholder unikke genstande, som du får brug for på din rejse ud på det hemmelighedsfulde Astral Sea!
Drag ud i natten, og kommandér legioner af fordømte i Age of Wonderes 4: Thrones of Blood. Bliv en magtfuld vampyrhersker, opbyg dit mørke rige i skyggerne, og brug ældgammel blodmagi, når du dominerer rigerne. Udforsk Sunless Lands, hvor floder af blod flyder, og indgå pagter med nattens væsener for at sikre dit evige rige. Indeholder en vampyrherskertype, nye Tomes og vilde dyr, og et nyt historierige, der fortæller om de ældste vampyrers oprindelse.
Skab et mægtigt rige fra askerne af det gamle i Age of Wonders 4: Rise from Ruin. Drag ind i Withered Worlds, og udforsk deres ødelagte landskaber med Nomad Culture, der er unikt tilpasset til at overleve og trives i trøstesløsheden. Afslør den glemte magi, der hærgede disse riger, og vælg enten at fordrive den for evigt eller tæmme dens kræfter og udnytte dem.
Indeholder Nomad Culture, dens Form, vilde dyr og magiske Tomes samt nye omgivelsesudfordringer og steder, du kan erobre og udforske.
Afslør kosmossets skjulte kræfter i Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Følg i Athlas kendte Wizard Kings’ fodspor. Opdag de hemmelige kunster, de har lært, og oplev de farer, de efterlod sig, da drog til de mest berygtede verdener i Astral Sea. Indeholder nye historieriger, narrativt indhold, Tomes og vilde dyr.