Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Berlayar ke pengembaraan abadi dengan pek Cosmic Wanderer! Pek ini tersedia serta-merta apabila membeli Expansion Pass 3 dan merangkumi item unik yang anda perlukan untuk pengembaraan ke kawasan tersembunyi Laut Astral!
Sambut kegelapan malam dan pimpin legion terkutuk dalam Age of Wonders 4: Thrones of Blood. Bangkit sebagai pemerintah vampir yang berkuasa, bina empayar gelapmu dalam bayangan dan kuasai sihir darah purba untuk mendominasikan seluruh alam. Terokai Dunia Tanpa Cahaya Mentari yang dialiri sungai darah dan memeterai perjanjian dengan makhluk malam bagi menjamin pemerintahan abadi anda. Mengandungi jenis pemerintah vampir, kitab sihir serta unit hidupan liar baharu dan sebuah alam cerita baharu yang menerokai asal usul Para Vampir Tetua.
Budaya Baharu: Jadilah Kaum Nomad , penguasa mobiliti di medan perang dan juga di seluruh dunia, membawa seluruh kota merentasi alam dalam usaha tanpa henti untuk penaklukan dan kuasa.
Bentuk Baharu: Pimpin bangsa Harefolk , penyintas yang berjaya melarikan diri daripada kiamat itu sendiri. Mereka terus hidup di mana yang lain rebah, menjadikan kelincahan dan kepintaran licik sebagai senjata utama untuk bertahan.
Bertahanlah menghadapi Devouring Winds dengan ciri Echoes of the Fracturing Realm, di mana krisis berskala dunia menjadikan setiap mantra kepada risiko.
Kandungan Naratif Baharu: Bongkar Fated Regions yang berselerakan di seluruh alam — Withered Worlds yang ditinggalkan oleh Archmages yang bercita-cita tinggi yang pernah pada suatu masa dahulu mengejar kuasa Well of Creation.
Hidupan Liar dan Unit Baharu: 6 makhluk tercarik sehingga tidak dapat dikenal pasti selepas terselamat daripada malapetaka dan raksasa yang membawa maut dari padang pasir: Sand Worm dan Sand Scorpion.
Bongkar Kuasa Tersembunyi Cosmos dalam Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Ikuti jejak langkah Wizard King terkemuka Athla. Terokai seni rahsia yang mereka kuasai dan hadapi bahaya yang ditinggalkan ketika mereka merentas Dunia paling masyhur di Lautan Astral. Mengandungi alam cerita baharu, kandungan naratif, kitab sihir dan unit hidupan liar.