Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Wypłyń na głębię wieczności z pakietem Cosmic Wanderer! Ten pakiet jest dostępny natychmiast po zakupie przepustki Expansion Pass 3* i zawiera unikatowe przedmioty przydatne podczas podróży do w dalekie, ukryte rejony Morza Astralnego!
Wykorzystaj noc i stań na czele przeklętych wojsk w Age of Wonders 4: Thrones of Blood. Powstań jako potężny władca wampirów, zbuduj mroczne imperium cieni i władaj starożytną magią krwi, aby podbić inne krainy. Odkrywaj pozbawione słońca obszary, po których płyną rzeki krwi, i zawieraj pakty z istotami nocy, aby zapewnić sobie wieczną władzę. Zawiera rodzaj władcy Wampir, nowe tomy, jednostki dzikiej przyrody i krainę fabularną ujawniającą pochodzenie pradawnych wampirów.
Wznieś potężne królestwo z popiołów w Age of Wonders 4: Rise from Ruin. Podróżuj do wygasłych światów i odkrywaj ich zniszczone krajobrazy z kulturą nomadów zdolną do tego, aby przetrwać i rozwijać się na opustoszałych terenach. Odnajdź utraconą magię, która zdewastowała te krainy, i dokonaj wyboru: czy wolisz wypędzić ją na zawsze, czy okiełznać, aby zyskać przewagę.
Zawiera kulturę nomadów, formę, dziką przyrodę i magiczne księgi, a także nowe zmiany środowiskowe oraz lokalizacje do podbicia i eksploracji.
Ujawnij ukryte moce kosmosu w Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Podążaj śladami słynnych królów-czarowników Athli. Odkryj sekretne rzemiosło, którego się uczyli, i staw czoła niebezpieczeństwom, które zostawiali po sobie, przemierzając owiane złą sławą światy Morza Astralnego. Zawiera nowe krainy fabularne, zawartość fabularną, księgi i jednostki dzikiej przyrody.