Age of Wonders 4: Expansion Pass 1
The Wizards of Magehaven dress to impress, representing their grand personalities and ambitions. This outfit pack unlocks a new set of clothing you can wear as a whole or mix and match with other items.
Embrace the power of the Ancient Dragon Lords, in the Age of Wonders 4: Dragon Dawn Content Pack. From your Dragon Throne, forge empires inhabited by reptilian minions and use draconic magic to evolve your people into dragon hybrids. Includes a new Dragon Ruler type, a Reptilian Form, and New Tomes.
The empires of mortals resurge after the devastation brought forth by the Wizard Kings. In the Age of Wonders 4: Empires and Ashes Expansion, players fuse Magic and Steel to unleash devastating war machines to drive the Godir back into the Astral Sea. Includes a new Culture, Tomes, Empire Building options and Story Realm.
Channel Nature’s Spirits in the Age of Wonders 4: Primal Fury Content Pack. Create races using new beastly forms and a primeval culture. New Tomes of Magic tap nature’s hidden powers and the Fey realms. Your surroundings contain new forms of wildlife, creatures and bountiful resources.
The Age of Wonders 4: Eldritch Realms expansion opens portals to realms filled with arcane marvels and unspeakable horrors. New forces threaten the rule of the Godir of Magehaven. New story content, strange monsters, new racial forms, magical realms and locations bring a new dimension to the game.