Age of Wonders 4: Expansion Pass 1
Posiądź moc starożytnych smoczych lordów dzięki pakietowi treści Age of Wonders 4 Smoczy świt. Zasiądź na smoczym tronie i wznieś imperia wiernych reptilian, ewoluując ich w smocze hybrydy za pomocą smoczej magii. Zawiera nowy rodzaj smoczego władcy, formę reptilianina i nowe księgi.
Imperia śmiertelników odradzają się po zniszczeniach wyrządzonych przez Królów-Czarnoksiężników. W Age of Wonders 4: Empires and Ashes Expansion gracze łączą magię i stal, tworząc machiny wojenne siejące zniszczenie i wypędzając w ten sposób Godirów z powrotem do Astral Sea. Zawiera nową kulturę, księgi, opcje budowania imperium oraz krainę fabularną (Story Realm).
Połącz się z duchami natury w pakiecie treści Age of Wonders 4 Primal Fury. Twórz rasy, wykorzystując nowe bestialskie formy i pierwotną kulturę. Nowe księgi magii czerpią z ukrytych mocy natury i krain Fey. Okolica gości nowe formy dzikich zwierząt i stworzeń, wraz z obfitymi zasobami.
Rozszerzenie Age of Wonders 4: Eldritch Realms otwiera portale do krain pełnych cudów wiedzy tajemnej i nieopisanych horrorów. Nowe siły zagrażają władzy Godira z Magehaven. Nowe elementy fabularne, dziwne potwory, nowe formy rasowe, magiczne królestwa oraz lokacje nadają tej grze nowy wymiar.