Age of Wonders 4: Expansion Pass 1
Magehaven'ın Büyücüleri, arzularını ve saygın kişiliklerini yansıtacak şekilde giyiniyor. Bu kıyafet paketi, takım halinde giyebileceğin veya diğer eşyalarla kombinleyebileceğin yeni bir giysi setinin kilidini açar.
Age of Wonders 4: Dragon Dawn İçerik Paketi ile Kadim Ejderha Lortlarının gücünü benimse. Ejderha Tahtından, sürüngen kölelerin yaşadığı imparatorluklar kur ve halkını ejderha melezlerine dönüştürmek için ejderha büyüsü kullan. Yeni bir Ejderha Hükümdar türünü, bir Sürüngen Formunu ve Yeni Büyü Kitaplarını içerir.
Fanilerin imparatorlukları, Büyücü Kralların yol açtığı yıkımdan sonra yeniden canlanıyor. Age of Wonders 4: Empires and Ashes Expansion'da oyuncular Büyüyü ve Çeliği birleştirerek Godir'i Astral Denizi'ne geri göndermek için yıkıcı savaş makinelerini serbest bırakıyorlar. Yeni bir Kültür, Büyü Kitapları, İmparatorluk İnşası seçenekleri ve Hikaye Krallığı içerir.
Age of Wonders 4: Primal Fury İçerik Paketi ile Doğanın Ruhlarına yön ver. Yeni hayvan formlarını ve ilkel kültürü kullanarak ırklar oluştur. Yeni Büyü Kitapları, doğanın gizli güçlerini ve Fey diyarlarını ortaya çıkarıyor. Çevrende yeni vahşi yaşam formları, yaratıklar ve bereketli kaynaklar bulunur.
Age of Wonders 4: Eldritch Realms genişletmesi, gizemli harikalarla ve tarif edilemez dehşetlerle dolu krallıklara giden kapılar açar. Yeni güçler, Magehaven'lı Godir'in hükümdarlığını tehdit ediyor. Yeni hikâye içerikleri, tuhaf canavarlar, yeni ırk formları, büyülü krallıklar ve konumlar, oyuna yeni bir boyut katıyor.