Age of Wonders 4: Herald of Glory
Age of Wonders 4: Herald of Glory ile yeni bir yolculuğa başla. Bu paket, Expansion Pass 2* satın alındığında hemen kullanılabilir ve Astral Deniz'de hakimiyetini kurmana yardımcı olmak için benzersiz öğeler içerir.