Age of Wonders 4: Primal Fury
Harness the power of nature in the Age of Wonders 4: Primal Fury content pack. Channel the spirit of your favorite animal with the Primal culture, ride a mammoth or a crocodile into battle, and wield the powers of the Naga lords!
New physical forms for your people provide new fantasies for your empire to fulfill. Create a faction of arcane wolves or forest-dwelling satyrs!
Tome of Fey Mists: Specializes in spreading magical mists that shield units from ranged attacks and grant buffs.
Tome of the Stormborne: Focuses on control of water and lightning. Gain powerful economic buffs from ocean provinces, build fearsome Stormbringer units and transform your armies into Naga!
Storm Wreathed Isles: A realm of hostile seas, gripped in a war between two powerful Godir of nature.