Age of Wonders 4: Primal Fury
Wykorzystaj potęgę natury w pakiecie treści Age of Wonders 4: Primal Fury. Połącz się z duchem ulubionego zwierzęcia dzięki kulturze pierwotnej, rusz do bitwy na grzbiecie mamuta lub krokodyla oraz zdobądź moc lordów rasy Naga!
Księga Burzorodnego: skupia się na kontroli wody i błyskawic. Zyskaj potężne wzmocnienia gospodarcze od prowincji położonych nad oceanem, stwórz przerażające jednostki Siewcy Burzy i zmień swoją armię w przedstawicieli rasy Naga!
Sztormowe Wyspy: kraina wrogich mórz ogarnięta wojną między dwoma potężnymi godirami natury.