Age of Wonders 4: Rise from Ruin
Rejs et mægtigt rige fra asken Age of Wonders 4: Rise from Ruin . Begiv dig ind i The Withered Worlds, og udforsk de hærgede langskaber med nomadekulturen, der er unikt tilpasset livet i de øde omgivelser. Undervejs skal du afsløre fortidens magi, der har raseret disse riger, og sætte en stopper for dem for altid – eller bruge dens kræfter på din egen vej mod magten.
Ny kultur: Spil som nomaderne , mobilitetens mestre på slagmarken og alle andre steder, der kan bære hele byer på tværs af riget i deres nådesløse jagt på nye erobringer og magt. De samler magiske levn, indtager nye områder og dræner dem for deres essenser, før de drager videre og efterlader en gold ødemark bag sig. Vælg Conquerors , hvis du ønsker tempofyldte, aggressive angreb, der erobrer nyt territorie. Eller Scavengers , hvis du vil indsamle oldtidens vidundere og udplyndre slagmarken for at blive mere magtfuld.
Ny form: Led Harefolk-nationen , der har overlevet selve apokalypsen. Da verden brød sammen, klarede de sig med deres hurtighed, instinkt og urokkelige vilje. De kan trives, hvor andre kommer til kort, og bruger deres adræthed og snilde som de ultimative overlevelsesevner.
Nyt indhold til verdenskortet: Overlev i Astral Barrens – en ny type terræn , der stammer fra en katastrofe, hvor selve magiens væsen blev fjendtligt. Den udmarvende ødemark dræner mana, bremser heling og straffer dem, der bruger besværgelser. Ustabile energier får nemlig besværgelserne til at give bagslag og al levende magi til at visne.
Udforsk angrebsområder , oldtidens vidundere og tilintetgjorte knudepunkter, der alle drager dig dybere ind i en rædselsvækkende post-apokalyptisk verden. Astral-havets verdener er også blevet udvidet med 20 omhyggeligt håndlavede regioner. Modstå Devouring Winds med rigeegenskaben Echoes of the Fracturing, når en verdensomspændende krise gør hver eneste besværgelse risikabel.
Nyt narrativt indhold: Afslør skæbneregionerne , der er spredt over hele riget – disse visnede verdener er efterladt af de ambitiøse Archmages, der engang forsøgte at tilrane sig kraften fra The Well of Creation. Drag ud på episke missioner for at få fingrene i artefakter fra oldtiden, der har forbindelse til tilblivelsen af Devouring Winds . Undervejs vil du blive taget med til deres besmittede ruiner, hvor du skal konfrontere rædsler, der stammer fra deres fejltrin.
Tome of Sand Stalkers: Spred ørkener, forfølg dine fjender, og gør dem blinde – og hidkald en ørkenvogter, der kan beskytte dig.
Tome of the Warlord: Indtag verdenen med mægtige krigere og infernalske allierede.