Age of Wonders 4: Rise from Ruin
Bina sebuah alam yang perkasa daripada abu kehancuran dalam Age of Wonders 4: Rise from Ruin . Bertualang ke Withered Worlds dan terokai landskap yang musnah bersama Budaya Nomad, yang disesuaikan secara unik untuk bertahan dan berkembang dalam kehancuran. Temui semula sihir yang hilang yang telah meranapkan alam ini dan pilih sama ada untuk membanteras mereka selama-lamanya atau memanfaatkan kuasa mereka demi kenaikan takhta sendiri.
Budaya Baharu: Jadilah Kaum Nomad , penguasa mobiliti di medan perang dan juga di seluruh dunia, membawa seluruh kota merentasi alam dalam usaha tanpa henti untuk penaklukan dan kuasa. Pengutip sisa sihir dan gerombolan penakluk, mereka menguras tanah untuk mendapatkan esen yang ampuh sebelum bergerak, meninggalkan hanya kehancuran di belakang. Pilih Conquerors untuk serangan pantas dan agresif yang menawan wilayah musuh, atau Scavengers untuk mengutip keajaiban purba dan rampasan medan perang bagi meningkatkan kuasa.
Bentuk Baharu: Pimpin bangsa Harefolk , golongan yang terselamat dan berjaya mengatasi kepupusan itu sendiri. Apabila dunia runtuh, mereka bertahan melalui kepantasan, naluri dan semangat untuk hidup yang tidak pernah pudar. Mereka terus hidup di mana yang lain rebah, menjadikan kelincahan dan kepintaran licik sebagai senjata utama untuk bertahan.
Kandungan Peta Dunia Baharu: Bertahan di Astral Barrens , satu jenis medan baharu yang lahir daripada malapetaka magik yang dahsyat, di mana sihir itu sendiri menjadi musuh. Padang tandus yang kejam ini menguras mana, menghentikan pemulihan, dan menghukum penyihir apabila tenaga yang tidak stabil menyebabkan mantra berbalik mengakibatkan magis yang bernyawa layu dan lenyap.
Terokai Fractured Infestations , keajaiban purba dan nod-nod runtuh yang menarik anda jauh ke dalam dunia pasca-apokaliptik yang menghantui. Dunia Astral Sea juga telah diperkaya dengan penambahan 20 wilayah buatan tangan yang dihasilkan dengan penuh ketelitian. Bertahanlah menghadapi Devouring Winds dengan ciri Echoes of the Fracturing Realm, di mana krisis berskala dunia menjadikan setiap mantra kepada risiko.
Tome of the Warband: Bina tentera perkasa dan bimbing unit anda untuk naik pangkat.