Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages
Unravel the Hidden Powers of the Cosmos in Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Follow the footsteps of Athla’s renowned Wizard Kings. Discover the secret arts they learned and face the perils left in their wake as they ventured through the most infamous Worlds of the Astral Sea.
Tome of Burning Passion: Strengthen your units with demonic wrath, seduce your enemies, and engulf them in infernal flames.
New Form: Lead a civilization of Owlkin — wise and watchful beings, who move through the world with quiet confidence and an air of ancient mystery. Customize your faction with a variety of striking looks and create a unique character to rule your kingdom.