Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages
Opdag skjulte kræfter i kosmos i Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Følg i sporene på Athlas hæderkronede trolddomskonger. Opdag deres hemmelige kundskab, og mød farerne, de har ladt tilbage, da de drog til de mest berygtede verdner i Astralhavet.
Ny form: Før en civilisation af Owlkin – vise og vogtende væsner, som bevæger sig gennem verden med stille selvtillid og et præg af ældgammel mystik. Tilpas din fraktion med en masse forskellige udseender, og skab en unik figur til at herske over dit rige.