Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages
Ujawnij ukrytą moc kosmosu w grze Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Podążaj śladami słynnych królów-czarowników Athli. Odkryj tajemne sztuki, których się uczyli, i staw czoła niebezpieczeństwom, które zostawiali po sobie, przemierzając owiane złą sławą światy Morza Astralnego.
Nowa forma: Stań na czele cywilizacji Sowian – mądrych i uważnych istot, które przemierzają świat z milczącą pewnością siebie w powiewie pradawnej tajemnicy. Dostosuj swoją frakcję dzięki szerokiej gamie atrakcyjnych wyglądów i stwórz wyjątkową postać rządzącą twoim królestwem.