Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages
Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages ile Kozmos'un Gizli Güçlerini açığa çıkar. Athla'nın meşhur Büyücü Krallarının adımlarını izle. Öğrendikleri gizli sanatları keşfet ve Astral Deniz'in meşhur Dünyalarında gezinirken arkalarında bıraktıkları tehlikelerle yüzleş.
Yeni Yaşam Formu: Dünyada sessiz bir öz güven ve bir kadim gizem havasıyla dolaşan bilge ve akıllı varlıklar olan Owlkin halkının medeniyetini yönet. Fraksiyonunu çok sayıda çarpıcı görünümle kişiselleştir ve krallığını yönetmesi için benzersiz bir karakter oluştur..