Age of Wonders 4: Sign-up Content
Age of Wonders 4'te kendi tasarladığın fantastik bir krallığı yönet! Age of Wonders'ın kendine özgü 4X strateji ile sıra tabanlı taktiksel savaşı karışımında büyülü yeni krallıkları keşfet.