Age of Wonders 4: Thrones of Blood
Begiv dig ud i natten, og kommandér legioner af fordømte i Age of Wonders 4: Thrones of Blood . Bliv en magtfuld vampyrhersker, opbyg dit mørke rige i skyggerne, og brug ældgammel blodmagi, når du dominerer rigerne. Udforsk Sunless Lands, hvor floder af blod flyder, og indgå pagter med nattens væsener for at sikre dit evige rige. Indeholder en vampyrherskertype, nye Tomes og vilde dyr samt et nyt historierige, der udforsker de ældste vampyrers oprindelse.
Ny herskertype : Hersk som en Elder Vampire , den evige nats hersker med uforlignelige kræfter. Lås op for et unikt evnetræ , der er fyldt med mørke evner, og omdan hvervede helte til vampyrtjenere , der deler deres optjente erfaring med dig. Byg dit Vampire's Castle , som erstatter Wizard’s Tower, med eksklusive bybygninger, og udnyt trælle som en vital ressource for dine mest altødelæggende Ritual Spells .
▪ Tome of Torment: Plag dine fjender ved vende deres egne handlinger mod dem og lade dine enheder blive styrket af deres smerte.
▪ Tome of the Crimson Reign: Brug ældgammel og forbudt magi, der driver dine avancerede enheder, og lad din fraktion glide ind i en ældgammel udød form.
▪ Afslør mysterierne i Lost Souls-missionerne , som er uhyggelige begivenhedsrækker, der fortæller dig historien om de ældste vampyrers ofre. Følg hviskenen fra Lost Souls , som kun høres af helte, der kan kommunikerer med dem, og find afslutningerne på deres tragiske historier.
▪ Nyt historierige: Som ældre vampyr bliver du tiltrukket af vampyrernes oprindelige fødested. Du kan enten forstyrre eller forføre dets to stridende vogtere, når du drager ud for at finde den mytiske Crypt of the Deathless God.
▪ Drag ud på en rejse gennem Sunless Lands , et land med mørke og roser, og mød dine fjender på nye kampkort.
▪ Udnyt kræfterne i nye magiske materialer - Blood Glass , som er krystalliseret blod indgydet med mørke kræfter.
▪ Overtag Thorn Heart , et nyt vartegn, der giver dig økonomiske bonusser og spreder de solløse riger tæt på din by.
▪ Blood Maggot: Konfrontér den kravlende monstrøsitet, der opsluger alt på sin vej.