Age of Wonders 4: Thrones of Blood
Sambut kegelapan malam dan pimpin legion terkutuk dalam Age of Wonders 4: Thrones of Blood. Bangkit sebagai pemerintah vampir yang berkuasa, bina empayar gelapmu dalam bayangan dan kuasai sihir darah purba untuk mendominasikan seluruh alam. Terokai Dunia Tanpa Cahaya Mentari yang dialiri sungai darah dan memeterai perjanjian dengan makhluk malam bagi menjamin pemerintahan abadi anda. Mengandungi jenis pemerintah vampir, kitab sihir serta unit hidupan liar baharu dan sebuah alam cerita baharu yang menerokai asal usul Para Vampir Tetua.
Jenis Pemerintah Baharu : Perintah sebagai Vampir Tetua , penguasa malam abadi dengan kuasa yang tiada tandingan. Buka kunci pohon kemahiran unik berteraskan kuasa gelap dan ubah wira yang direkrut menjadi hamba vampir yang berkongsi pengalaman diperoleh bersama anda. Bina Istana Vampir anda, suatu penggantian Menara Wizard, dengan struktur bandar eksklusif, serta manfaatkan hamba takluk sebagai sumber penting untuk menggerakkan Mantera Ritual paling dahsyat anda.
▪ Bongkar misteri misi Lost Souls , rangkaian peristiwa yang menghantui dan menceritakan kisah para mangsa Vampir Tetua. Ikuti bisikan Lost Souls , yang hanya terzahir kepada wira yang mampu berhubung dengan mereka dan membimbing kisah tragis mereka sehingga ke penghujungnya.
▪ Tuntut Thorn Heart , mercu tanda baharu yang memberi anda bonus ekonomi dan menyebarkan dunia tanpa cahaya mentari apabila bersebelahan dengan bandar anda.