Age of Zalmoxis - Rise of the Fallen
To engage in the testing phase of Age of Zalmoxis: Rise of the Fallen, you are invited to join our Discord community and uncover more about embarking on your Age of Zalmoxis adventure! Upon entry, secure your inaugural hero soul from your preferred faction. As time progresses, your hero soul will mature into a seasoned soul, and your pre-alpha access key will be automatically delivered to your profile page at dashboard.ageofzalmoxis.com. For additional information, please visit our FAQ page.