Aground
Aground jest grą RPG, w której istnieje nadrzędny cel, historia i powód do wydobywania zasobów, tworzenia przedmiotów i budowania. W miarę osiągania postępów w grze będziesz napotykać nowych NPC i odblokowywać nowe technologie… a może nawet i magię. Czy będziesz w stanie wyhodować smoka? Polecieć w kosmos? Możliwości są praktycznie nieograniczone. Pod swoją prostą oprawą graficzną Aground skrywa wiele głębi i niespodzianek, które sprawią, że będziesz się zastanawiać, „co dalej?”.