Aground
Aground, üretmek ve inşa etmek için büyük bir amacının, hikâyenin ve sebebinin olduğu bir Madencilik/Zanaatkârlık RYO'sudur. Oyunda ilerledikçe yeni NPC'ler ile tanışacak, yeni teknolojileri açacak ve belki de biraz büyüyle karşılaşacaksın. Ejderha yetiştirmeye hazır mısın? Ya da uzaya gitmeye? Gökyüzü gerçekten sınır değil. Basit görünümünün altında Aground sana her zaman "sırada ne var?" sorusunu sordurtacak sürprizler saklıyor.