AI LIMIT - Eirene's Furnace of War
Continue the story beyond the ending of AI LIMIT. After the fall of the Church, embark on a new journey into the Northern Parish. Step into the domain of Eirene, the Warfare Bishop, and face a new trial within the Furnace Arena, where long-forgotten myths of Havenswell rise once again.