AIdventure Demo
Text adventure game with an AI as a storyteller. No rules, no censorship, the only limit is your imagination, not someone else's.
Protect Europe from the overpopulation by enforcing the tough Law on life, a life for a birth. Or flip the table and fight the cruel plutocracy to free humanity.
AIdventure is a text adventure game with an AI as a storyteller. It is shipped with 27 starting scenarios. From Fantasy to Lovecraft or zombie genre, they will help you discover the game's potential.
Generate multiple AI's responses - If you hesitate, you can ask the AI to generate another response.