Air Missions: HIND
Po części symulator, a po części arkadowa gra akcji – Air Missions: HIND wprowadza autentyczne, prawdziwe helikoptery wojskowe do fikcyjnych konfliktów, w których jedyną konsekwencją jest zabawa. Wsiądź to legendarnego Mi-24 HIND, 10-tonowej kanonierki, i zostań władcą przestworzy!
Nazywają go „latającym czołgiem": legendarny śmigłowiec bojowy Mi-24 HIND łączy potężną siłę ognia z możliwością szybkiego transportu oddziałów. Wznieś się w przestworza nad niebezpiecznymi strefami walk i pokaż swoim przełożonym, że Twoje umiejętności pilotażu i prowadzenia ostrzału nie mają sobie równych!
Po części symulator, a po części arkadowa gra akcji – Air Missions: HIND wprowadza autentyczne, prawdziwe helikoptery wojskowe i uzbrojenie do fikcyjnych konfliktów, w których jedyną konsekwencją jest zabawa. Myślisz, że podołasz pilotowaniu 10-tonowej latającej kanonierki?